Contact

Summery Cosmedical Group

Elke werkdag bereikbaar tussen 09.00 en 17.30 uur
Tel. 074 278 3500
E-mail: info@summery.nl

Experience Center: Bokdamsweg 1, Bornerbroek

Bekijk alle contactgegevens

CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST

KORTE INLEIDING

Summery Cosmedical Group is producent, groothandel en dienstverlener in de wereld van cosmetica op de professionele markt. In de functie van Customer Support Specialist ben je het visitekaartje van Summery: het eerste contactmoment met onze organisatie vindt via jou plaats en je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en overige contactpersonen.

De 6 Highlights van het Summery DNA

Summery Cosmedical Group is een 100% Nederlands familiebedrijf waar collega’s werken met het Summery DNA!

Embrace

Wij omarmen authenticiteit.

Do

Wij gaan op ons doel af

Lead

Wij voelen ons verantwoordelijk.

LOVE

Wij groeien door anderen te laten groeien.

CREATE

Wij creëren verrassende en onuitwisbare ervaringen.

Passion

Passie en plezier is verstrengeld in ons werk.

WAT GA JE DOEN?

Als Customer Support Specialist ben jij telefonisch het eerste aanspreekpunt voor de klant en overige personen. Je staat de klant te woord en met jouw kennis van onze dienstverlening en het assortiment beantwoord je zo veel mogelijk vragen en waar nodig verbind je de klant door met jouw collega. Multitasking is voor jou geen probleem: terwijl je de klant te woord staat, werk je het CRM-systeem bij of zoek je antwoorden op. Vanuit jouw contact met klant onderneem je actie. Denk aan het oplossen van klachten, het verwerken van retouren, het invoeren van orders, het uitzetten van vragen bij collega’s en het opvolgen van de reacties van collega’s. Niets is zo belangrijk als het geven van een terugkoppeling aan je klant en het nakomen van afspraken, dat weet jij als geen ander. Communicatie is hierbij het sleutelwoord: jij zorgt ervoor dat diverse afdelingen zijn geïnformeerd en je haalt informatie op.

Naast het contact met de klant, word jij blij van het initiëren van verbeterprocessen. Jij stemt de behoefte van de klant en van het bedrijf op elkaar af. Het doel? Efficiëntie! Hoe wordt onze klant zo goed mogelijk geholpen en hoe werken we binnen Summery zo efficiënt mogelijk? Je hebt interesse in systemen, spreekt collega’s aan op het volgen van procedures en je doet verbetervoorstellen.

Jij bent tevreden als de klant tevreden is en bij jou staan duidelijkheid, transparantie, betrouwbaarheid en empathie voorop. Jij weet de perfect balans te vinden tussen professionaliteit, persoonlijke touch, het belang van de klant en het belang van de organisatie.

Wat neem jij mee?

  • Afgeronde mbo-opleiding op minimaal niveau 4;
  • Ervaring met het (telefonisch en digitaal) te woord staan van klanten;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (woord en geschrift);
  • Service- en klantgerichtheid;
  • Doorzettingsvermogen en een oplossingsgerichte houding;
  • Affiniteit met systemen en processen;
  • Kennis van Exact Globe, Synergy, Magento en Sumatra is mooi meegenomen;
  • Beschikbaarheid van 32-40 uur per week.

Wat bieden wij jou?

  • Een transparant salarishuis en pensioenopbouw;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Uitzicht op een duurzame arbeidsrelatie;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden binnen de beauty branche;
  • Samenwerking met een hecht team;
  • Organisatie met een familiecultuur en een club met zeer gepassioneerde collega’s.

Heb jij onze video, gemaakt met en door collega’s, al gezien? Werken bij Summery, dat wil je!

Zoeken wij jou?

Zoeken wij jou?! Dan zien we graag je reactie tegemoet. Wie weet werk jij straks bij het leukste beautybedrijf van Nederland!

Sollicitaties die niet alle gevraagde informatie, cv inclusief foto en motivatiebrief, bevatten worden niet in behandeling genomen.

Wat je van ons mag verwachten

Ben jij op zoek naar een organisatie met een echte familiecultuur?

Wil jij je ontwikkelen binnen een jong en ambitieus bedrijf?

Droom jij van een werkplek op een magisch stukje landschap?

Ben jij wel in voor een feestje met 45 gepassioneerde collega's?

Wil jij elke dag werken in een hecht team?

Ben jij klaar voor de volgende stap in je carrière?

Misschien proosten wij binnenkort op jouw droombaan bij ons bedrijf en het toevoegen van een fantastische nieuwe collega in ons hechte team.