De Nederlandse zomers worden warmer en het aantal zonuren neemt toe ten opzichte van een aantal jaren geleden. Vorig jaar was zelfs een jaar dat geschiedenis schreef doordat 2020 een van de meeste zonuren ooit telde. Goed nieuws voor de vele zonaanbidders, minder goed nieuws voor de huid. Althans, als de huid niet goed wordt beschermd tegen de schadelijke invloeden van de zon. En dat probleem doet zich elk jaar opnieuw voor, dat herken jij ongetwijfeld als huidexpert.
Hoe verhoudt de zon zich binnen de Cenzaa Lifestyle Circle? Welke pijlers zijn belangrijk en hoe speel jij als salon hierop in? De vier pijlers binnen de Cenzaa Lifestyle Circle zijn Food, Mind, Lifestyle en Product en staan nauw met elkaar in verbinding. Ze kruizen elkaar dan ook herhaaldelijk. Dat geldt ook voor de zon als onderwerp. Hoewel de zon in zekere zin ook goed is voor de Mind en het geluksgevoel stimuleert, gaan we in deze blog verder in op Lifestyle en Product in relatie tot de zon. Als cosmeticabedrijf dat natuurlijke huidverbetering op het hoogsthaalbare niveau als missie heeft, streven we uiteraard naar een huid die opgewassen is tegen de negatieve gevolgen van de zon en optimaal is beschermd. De huid van jouw klant.