Elke werkdag bereikbaar tussen 09.00 en 17.30 uur
Tel. 074 278 3500
E-mail: info@summery.nl
Experience Center: Bokdamsweg 1, Bornerbroek
Hoe ‘reset’ je het lichaam van de klant? Hoe verander je van koers en bepaal je de eindbestemming? Een van de vier pijlers uit de Cenzaa Lifestyle Circle is ‘product’. Een huid in topconditie kan alleen worden bereikt als een aantal factoren de benodigde aandacht krijgt. Wellicht een open deur, maar alvorens jij jouw klant adviseert over de beste Cenzaa huidverzorgingsproducten is het van belang het type huid en de huidbehoefte(n) van jouw klant te bepalen.
De ene huid behoeft slechts een oppepper, terwijl de andere dieperliggende problemen heeft. Al eet jouw klant nog zo gezond, als zij niet de juiste huidverzorgingsproducten gebruikt die bij haar type huid passen, is het behalen van het allerbeste resultaat binnen de Cenzaa Lifestyle Circle onmogelijk. In de blog ‘Ken jij de vier belangrijkste pijlers van de Cenzaa Lifestyle Circle’ gingen we in op de vier belangrijkste factoren binnen de Cenzaa Lifestyle Circle. In deze blog gaan we verder in op een aantal producten en behandelingen van Cenzaa, waaronder de Discovery Kit en de Diamond Touch.
De huid is ons grootste orgaan. Het orgaan waar jouw klant maar beter zuinig op kan zijn en met kwalitatief hoogwaardige lichaamsverzorgingsproducten van Cenzaa kan verzorgen. Om het jouw klant zo makkelijk mogelijk te maken, ontwikkelden wij de welbekende Discovery Kits en de bijbehorende 6-stappenplan, waarmee Cenzaa jouw klant stap voor stap begeleidt naar een stralende huid
Producten voor thuisgebruik zijn het laatste jaar immens populair geworden door de coronacrisis. Thuisprogramma’s van Cenzaa bieden jouw klant de mogelijkheid om zelf thuis aan de slag te gaan met optimale huidverbetering. Iets wat voor jouw salon belangrijk is te stimuleren, want daardoor versterk je het verbeteringsproces van de huid van jouw klant. De Discovery Kits van Cenzaa zijn zo samengesteld dat zij thuis aan de slag kan met de zes stappen uit het 6-stappenplan. Jouw klant weet hiermee exact hoe én wanneer zij een Cenzaa product gebruikt. Welk huidtype heeft hij/zij? Met de zeven verschillende soorten is er altijd een kit die aansluit op de huidwensen van hem of haar.
Naast de juiste huidverzorgingsproducten, is verzorging van binnenuit een essentieel onderdeel van een goede beautyroutine. Om de huid van de binnenkant op een efficiënte wijze aan te pakken, wordt geadviseerd de foodceuticals van Cenzaa toe te voegen aan de dagelijkse beautyroutine. Met de hooggeformuleerde 360° SKINCODE foodceuticals krijgt jouw klant extra voedingstoffen binnen. In deze tijd is het absoluut geen overbodige luxe om deze producten aan te bevelen en het een wezenlijk onderdeel te maken van het dagelijkse voedingspatroon.
Een van de misschien wel belangrijkste productcategorieën van dit moment zijn de zonbeschermingsproducten van Cenzaa. De zon laat zich steeds vaker zien en mensen zoeken de natuur meer op. Men heeft zin om naar buiten te gaan en de stralende zon wordt door velen aanbid. Niet zo gek, want de zon voorziet ons van een fijne teint, vitamine D en stimuleert het geluksgevoel. Nog steeds zijn velen niet bewust van de (langdurige) gevolgen van de krachtige UV-stralen van de zon. Zaak om herhaaldelijk het Cenzaa zonassortiment onder de aandacht te brengen. Vooral in het voorjaar, wanneer de UV-straling nog niet op z’n krachtigst is. De populaire BB en CC Creams van Cenzaa geven jouw klant een fijne zomerse gloed en hebben een natuurlijke beschermingsfactor. De Creams beschermen de huid van en passen perfect bij de tijd van het jaar. Is de zomer in volle glorie aangebroken? Dan voorziet jouw klant de huid van een perfecte beschermingslaag met onze zonnebrandcrèmes. Vooropstaat dat men zich bewust is van het feit dat de zon altijd aanwezig is en dat de huid dus áltijd beschermd moet zijn om blijvende schade aan de huid te voorkomen.
De hooggeformuleerde producten van Cenzaa dragen bij aan een stralende huid. De behandelingen in het instituut boosten de huid van jouw klant van buitenaf. De Diamond Touch behandeling zorgt voor oogverblindend resultaat. Is de huid van jouw klant grauw, krijgt het rimpels of verslapt het? Je kunt de Diamond Touch voor veel doeleinden inzetten. De behandeling levert een waardevolle bijdrage aan het realiseren van een gezond, gelukkig en evenwichtig leven.
Weten welke producten en behandelingen, naast de bovengenoemde, ook perfect aansluiten bij dit tijd van het jaar? Wij hebben een aantal op een rijtje gezet. Uiteraard kun jij ook altijd jouw saloncoach raadplegen voor advies.
• Rise & Shine Cleanser
• Multi Moisture Balm
• Mandelico Glow Peel
• Illuminating Masq
• Rebalancing Himalaya Salt
• 360° Skinceutical Cocktail Boxen
• Energy Bootcamp
• Kennismakingsbehandeling Discovery Kit
• Cenzaa Impressions en Cenzaa Moments
• Dermapen behandeling
• Personal Peel Program 360° SKINCODE
“Investeren in een betere versie van jezelf, betekent investeren in de toekomst. Een gezonde en gelukkige toekomst.” Dat is de boodschap die Cenzaa samen met jou wil uitdragen onder de noemer de Cenzaa Lifestyle Circle. Geef samen met ons (meer) betekenis aan een waardevol en gelukkig leven van jouw klant.