Hoe ‘reset’ je het lichaam van de klant? Hoe verander je van koers en bepaal je de eindbestemming? Een van de vier pijlers uit de Cenzaa Lifestyle Circle is ‘product’. Een huid in topconditie kan alleen worden bereikt als een aantal factoren de benodigde aandacht krijgt. Wellicht een open deur, maar alvorens jij jouw klant adviseert over de beste Cenzaa huidverzorgingsproducten is het van belang het type huid en de huidbehoefte(n) van jouw klant te bepalen.
De ene huid behoeft slechts een oppepper, terwijl de andere dieperliggende problemen heeft. Al eet jouw klant nog zo gezond, als zij niet de juiste huidverzorgingsproducten gebruikt die bij haar type huid passen, is het behalen van het allerbeste resultaat binnen de Cenzaa Lifestyle Circle onmogelijk. In de blog ‘Ken jij de vier belangrijkste pijlers van de Cenzaa Lifestyle Circle’ gingen we in op de vier belangrijkste factoren binnen de Cenzaa Lifestyle Circle. In deze blog gaan we verder in op een aantal producten en behandelingen van Cenzaa, waaronder de Discovery Kit en de Diamond Touch.